Jak kupować w sklepie znaki24.pl

 1. Wyszukiwanie i wybór produktów

Wyboru poszukiwanego produktu można dokonać za pomocą wyszukiwarki, wpisując nazwę lub część nazwy szukanego artykułu

 Innym sposobem jest wybór produktu z listy dostępnych kategorii (rozwijane menu w lewym górnym rogu ekranu lub Asortyment) – dla ułatwienia zostały one pogrupowane zarówno tematycznie, jak i alfabetycznie w obrębie danej kategorii

 Można także wybierać produkt bezpośrednio ze strony „klikając” na jego obraz lub opis

 Wybór produktu dokonany w jeden z powyższych sposobów, przenosi kupującego do okna zawierającego jego szczegółowy opis

 2. Zamawianie produktów

Aby zamówić wybrany produkt należy wpisać żądaną ilość i kliknąć raz na przycisku „DO KOSZYKA”. Podgląd produktów aktualnie znajdujących się w koszyku jest dostępny w prawym panelu sklepu. Ilość produktów można również korygować na stronie koszyka, do którego przechodzi się po kliknięciu "ZOBACZ KOSZYK" w górnej części sklepu. Można zakupić większą ilość danego produktu, wpisując odpowiednią ilość w polu "ILOŚĆ" i w miejscu gdzie jest tabelka podsumowująca zamówienie „kliknąć” pojawiający się komunikat „PRZELICZ KOSZYK PONOWNIE”.
W każdej chwili możliwy jest powrót do sklepu w celu kontynuowania zakupów. Jeśli dodawanie produktów do koszyka jest skończone, należywybrać opcję „DO KASY” która otworzy stronę z formularzem zamówienia, gdzie należy wpisać dane kontaktowe oraz wybrać sposób płatności.

2.1. Dane adresowe
W przypadku, gdy nie jesteś zalogowany ani zarejestrowanymożna to uczynić w tym momencie.

 Oczywiście można złożyć zamówienie jako gość jednak polecamy zarejestrowanie się w sklepie co pozwoli na:

 

  • Szybsze składanie zamówień

  • Sprawdzanie statusu zamówień

  • Przeglądanie historii swoich zamówień

  • Edytowanie danych na swoim koncie

  • Zmianę hasła do konta

  • Zdefiniowanie alternatywnych adresów dostawy

 

Następnym krokiem jest wypełnienie formularza z danymi adresowymi niezbędnymi do prawidłowej obsługi zamówienia. Można jednak uniknąć konieczności wpisywania swoich danych przy każdym kolejnym zamówieniu. Aby tak się stało można (lecz NIE trzeba) zarejestrować się w Naszym sklepie. Rejestracja w Naszych sklepach nie jest obowiązkowa ani konieczna do złożenia zamówienia.
Z drugiej jednak strony po dokonaniu pełnej rejestracji, posługując się swoim unikalnym i osobistym loginem (nazwą użytkownika) i hasłem podczas kolejnych wizyt unika się konieczności wpisywania powtórnie swoich danych potrzebnych do wysłania zamówionego towaru.

Dodatkową korzyścią z rejestracji w Naszym sklepie internetowym jest automatyczne uczestnictwo w akcjach promocyjnych i rabatowych organizowanych przez firmę Luga24.pl., a także możliwość subskrypcji na otrzymywanie wiadomości z Naszymi nowościami i specjalnymi ofertami. Aby się zarejestrować wystarczy „kliknąć' przycisk „ZAREJESTRUJ SIĘ” i wypełnić formularz.

 

2.2. Dane płatnika

Jeżeli faktura do zamówienia ma być wystawiona na firmę wystarczy „kliknąć” w opcję „KUP JAKO FIRMA” i wypełnić formularz.

Jeżeli adres dostawy jest inny niż adres firmy należy odznaczyć opcję „WYSYŁKA POD TEN SAM ADRES” i wpisać poprawne dane.


2.3. Wybór metody dostawy

Oferujemy Państwu dwie podstawowe metody dostawy:

  • Kurier GLS

  • Poczta Polska


2.4. Wybór metody płatności
Oferujemy Państwu dwie podstawowe formy płatności:

  • pobranie

  • przedpłata (do wyboru jest przelew internetowy lub przelew tradycyjny)


Przy opcjiBezpieczna płatność – przelew internetowy po złożeniu zamówienia zostaje się przekierowanym do bezpiecznego formularza płatności na tpay.pl


2.5. Podsumowanie zamówienia

W podsumowaniu zamówienia mają Państwo możliwość dopisania uwag do zamówienia.

Złożenie zamówienia następuje po kliknięciu "ZAMAWIAM I PŁACĘ"

3. Informacje o zamówieniu
Informacje o zamówieniu wraz z jego numerem, przesyłane są na podany w formularzu adres e-mail.

4. Od zamówienia do dostawy
Na czas pomiędzy złożeniem zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego, a otrzymaniem przesyłki składają się zasadniczo dwa okresy:

  • czas skompletowania towaru

  • czas przesyłki

 

W przypadku przedpłaty kompletowanie przesyłki rozpoczyna się z chwilą otrzymania przez sklep informacji o pomyślnej autoryzacji transakcji. Paczki płatne przy odbiorze kompletujemy natychmiast po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia.

Zależnie od dostępności zamawianych produktów, czas kompletowania zamówienia trwa 3-7 dni roboczych. W przypadku gdy czas realizacji może ulec przedłużeniu , zostaniecie Państwo powiadomieni mailem lub telefonicznie przez pracownika sklepu. Pozostały czas to czas dostawy, zależny od firmy kurierskiej bądź Poczty Polskiej.